Het vertrek komt dichterbij! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mila Nierop - WaarBenJij.nu Het vertrek komt dichterbij! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mila Nierop - WaarBenJij.nu

Het vertrek komt dichterbij!

Door: Mila

Blijf op de hoogte en volg Mila

05 September 2013 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal

Het vertrek komt dichterbij! Nog anderhalve week en dan ga ik op reis naar Malta. Als je graag op de hoogte blijft van wat ik allemaal doe en mee maak, is het mogelijk om je in te schrijven voor de mailinglijst (links onder). Telkens als ik dan een nieuw verhaal plaats, ontvang je een mailtje zodat je niet steeds zelf op de site hoeft te kijken of er al wat nieuws staat. Mocht je mijn adres in Malta willen hebben, stuur me dan een mailtje en dan laat ik het je weten! Alvast veel lees plezier!

Groetjes, Mila

  • 05 September 2013 - 13:27

    Imrie:

    Ik heb me aangemeld! Ik kan je dus goed gaan volgen ;)

  • 10 September 2013 - 19:52

    Freek:

    Hoi Mila
    Buiten stormt het en de regen klettert op de ramen. In Malta is het beslist veel beter weer. Ben benieuwd naar jouw verslagen. Ik wens jou een heel goede tijd op Malta!

  • 11 September 2013 - 16:49

    El:

    Hoi Mila.
    Nog 3 nachten slapen (of niet.....) en dan begint het grote avontuur. Ik ga je zeker volgen via je verslagen! Ik wens je een hele goede reis, zonder turbulentie, en kijk uit naar het eerste verslag.
    Maak er iets moois van!!! Groetjes, El.

  • 11 September 2013 - 19:37

    Patrick:

    Hoi schat,

    Heel veel plezier in Malta! Weet zeker dat dat gaat lukken. En ik kom je snel opzoeken :)

    Liefs, Patrick

  • 13 September 2013 - 11:20

    Jan En Elly:


    Hoi Mila,

    Het is dan bijna zover, nog één nachtje.....spannend hoor.
    Het zal vast goed gaan, en we zullen je blijven volgen.

    Groetjes van ons allemaal vanuit Middelburg
    en een poot van Laika ;-)

  • 13 September 2013 - 15:34

    Sabine:

    Daar ga je!

    Van hollander tot wereldreiziger. Ik ben trots op je.
    succes met het afscheid nemen en hou in het gedachten dat voordat je tot 100 hebt geteld je al weer thuis bent.

    Geniet van iedere seconde.

    Liefs
    Sabine


  • 14 September 2013 - 07:22

    Piet En Marij:

    Hoi Mila,

    vandaag is de grote dag.
    Mila vertrekt naar Malta.
    Wij wensen je een goede reis en kijken uit naar het eerste verslag.
    Veel plezier en geniet ervan.

    Piet en Marij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mila

Afgestudeerd psychomotorisch therapeut, werkzaam geweest als gastouder en in de kinderopvang (leidster peutergroep). Nu klaar voor een reis naar Malta!

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 15459

Voorgaande reizen:

14 September 2013 - 07 December 2013

Taalreis Malta

Landen bezocht: